fbpx

Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi

Jakie dokumenty należy przesłać rekrutując się na studia I stopnia?

Pierwszy krok to wypełnienie formularza rekrutacyjnego oraz wniesienie opłaty rekrutacyjnej (30 zł).
Następnie na adres mailowy rekrutacja@wsl.edu.pl należy przesłać skan świadectwa dojrzałości oraz zdjęcia w formacie JPG, w małej rozdzielczości. Na pierwszym zjeździe należy zgłosić się do działu spraw studenckich z oryginałem. Musimy potwierdzić zgodność kopii z oryginałem.

Po otrzymaniu ww. dokumentów prześlemy mailem decyzję o przyjęciu na studia, umowę, RODO oraz akt ślubowania. Należy wydrukować, podpisać i odesłać mailem te dokumentu.
Zakończeniem procesu rekrutacji jest wpłata wpisowego (250 zł).

Jakie dokumenty należy przesłać rekrutując się na studia II stopnia?

Pierwszy krok to wypełnienie formularza rekrutacyjnego oraz wniesienie opłaty rekrutacyjnej (30).
Następnie na adres mailowy rekrutacja@wsl.edu.pl należy przesłać skan dyplomu oraz zdjęcia w formacie JPG, w małej rozdzielczości. Na pierwszym zjeździe należy zgłosić się do działu spraw studenckich z oryginałem. Musimy potwierdzić zgodność kopii z oryginałem.
Po otrzymaniu ww. dokumentów prześlemy mailem decyzję o przyjęciu na studia, umowę, RODO oraz akt ślubowania. Należy wydrukować, podpisać i odesłać mailem te dokumentu.
Zakończeniem procesu rekrutacji jest wpłata wpisowego (250 zł).

Skip to content